شرایط خدمت سربازی افراد متاهل
نوشته شده توسط : محمد

محل خدمت سربازی سربازان متاهل 

در سالهای گذشته 5 تسهیلات جدید به سربازان متاهل ارائه شد که از مهم ترین موارد آن :
مشمولان خدمت سربازی که متاهل هستند می توانند دوران خدمت سربازی خود را نزدیک به محل سکونت خود سپری کنند. البته لازم به ذکر است که دوران آموزشی (به مدت 2 ماه) برای افراد متاهل بر اساس قوانین نظام وظیفه تعیین می شود و میتواند در هر شهر و منطقه ای از کشور باشد. 

سربازانی که متاهل میباشند به ازای هر فرزند 3 ماه کسری خدمت میگیرند. 

بر اساس قوانین تعیین شده حقوق و حتی مرخصی سربازان متاهل با سربازانی که مجرد میباشند متفاوت است. مرخصی سربازان مجرد 30روز در سال میباشد که در مناطق بد آب و هوا 45 روز میباشد. اما برای سربزان متاهل 10 روز بیشتر از سایر مشمولین خدمت سربازی میباشد.

 

افرادی که مشمول خدمت سربازی شده اند و متاهل هستند ترس بسیاری از خدمت سربازی دارند زیرا کسانی که متاهل هستند نسبت به کسانی که مشمول خدمت سربازی هستند و متاهل نیستند شرایط و نحوه گذراندن دوران خدمت سربازیشان متفاوت است.

همین نگرانی‌ها و سوالات مختلف برای شرایط دوران خدمت سربازان متاهل سبب شد تا به این موضوع بپردازیم و جنبه‌های مختلف شرایط سربازی و تسهیلاتی که ستادکل نیروهای مسلح برای سربازان در نظر گرفته اند را بررسی کنیم.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح شرایط ویژه‌ای که برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سربازان متأهل چه افرادی که قبل از سربازی متاهل شده‌اند و چه افرادی که حین خدمت ازدواج می کنند باید در شهر محل سکونت همسرشان به کارگیری شوند.

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: